Tag Archives: novel best

Lazada Malaysia

CIK SERBA TAHU – SYAMNURIEZMIL

Cik Serba Tahu – Syamnuriezmil | Lulu jarang nak beli dan baca novel yang nipis. Dan untuk info novel penulis  yang satu ni memang nipis sangat, tapi hehe lulu memang minat sangat penulisan Syamnuriezmil ni, memang tidak pernah mengecewakan, so memang pilihan yang tepat untuk memilikinya dan enjoy sangat masa baca.

Novel ini mengisahkan Aerna yang di gelar Cik Serba Tahu sebab tahu apa saja yang berlaku. Asal tanya saja, dia memang tahu, dan pujian harus diberikan kepadanya kerana kecekapannya mengurus kerja, pejabat termasuk satu keluarga bos hehe. Satu hari ni dia mengenali Carl Adham, dalam satu insiden hampir berlanggar, first impression Aerna terhadap lelaki yang satu ni memang ke laut abis. Dan bila si Carl ni minta nombor telefon, selamba saja Aerna bagi nombor telefon bapak. Niat nak mengenakan Carl lah tu, tapi sebaliknya dia pula yang terkena. Boleh pulak bapak berpakat dengan si Carl tu nak kenen-kenen kan dengan Aerna. Yalah kan tak kenal maka tak cinta. Bila bapak dah siap siasat seluruh latar belakang Carl dan pujuk Aerna untuk buka hati, maka ikutlah Aerna kerumah mummy dan abah Carl..

read more

Incoming search terms:

  • Novel cik serba tahu full
  • novel cik serba tahu baca online free#spf=1
  • review novel cik serba tahu

NEREDESIN? AWAK DI MANA? – PUTERI NOR

NEREDESIN? AWAK DI MANA? – PUTERI NOR | Subhanallah, tak terasa lulu baca novel ni, dari satu perkataan ke satu perkataan sehingga tamat novel, sungguh lulu kagum.. Ada juga terselit seperti membaca novel Melur Jelita, namun sebenarnya ada keistimewaan tersendiri dalam tulisan penulis yang pasti akan membuatkan perasaan jadi berputar kepada 360 darjah.. 😀

Mejar Syed Hilal Aslan jatuh cinta pandang pertama pada gadis yang punya rupa unik, Ruby Haya ketika berada di Kem KD Sri Medini. Dan jodoh mereka rupanya sudah tertulis ketika bertemu tanpa disangka di bumi Istanbul. Kejadian demi kejadian berlaku di sana dan tanpa ragu, Ruby segera dinikahi lalu bermulalah perjalanan dunia perkahwinan yang begitu indah antara pasangan ini. Dengki dan dendam Mak Mah, ibu saudara kejam yang menjaga Ruby sedari kecil, menjaja kisah hidup kelam dan aib Ruby kepada ibu mertuanya. Lalu selepas itu, Saadiah bertindak kejam terhadap menantunya yang sedang hamil. Kemudian Hilal dipaksa menceraikan Ruby semata-mata dengan alasan Ruby tidak ‘layak’ menjadi isteri Hilal dan menantu keluarganya.

read more

Incoming search terms:

  • neredesin awak dimana
  • neredesin awak dimana novel