Tag Archives: baca online novel melur jelita

AWAK SUKA SAYA TAK? – MELUR JELITA (Edisi Jelita Terkini)

AWAK SUKA SAYA TAK? – MELUR JELITA (Edisi Jelita Terkini) | Sebelum ni lulu dah baca edisi pertama/asal novel pertama penulis kak Melur Jelita (AWAK SUKA SAYA TAK?) dan sebaik sahaja dikhabarkan kak Melur Jelita akan ‘mengeluarkan’ tulisan asal, novel tanpa edit, lulu terus beli dan teruja baca kisah-kisah yang tidak terdapat dalam novel pertama/asal. Maknanya sepatutnya novel asal ni memang sangat-sangat tebal berbanding yang telah diterbitkan beberapa tahun lalu.. Wah.. Novel hari tu pun dah tebal sangat, pernah masa baca terlepas dari tangan hempap kat muka hehe.. read more

Yang Terunggul The One – Melur Jelita

Yang Terunggul The One – Melur Jelita | Kesinambungan daripada kisah The Unsung Hero, novel hasil tulisan kak Melur Jelita sekali lagi tak menghampakan. Kepada sesiapa yang telah membaca novel The Unsung Hero mesti korang sedar ada banyak kisah yang tak habis penceritaannya, gantunglah macam tu. Tertanya-tanya dan setiap persoalan tu akhirnya terjawab dalam novel terbaru ni, Yang Terunggul The One.

Kisah yang mengangkat kasih sayang dan cinta tiada berbelah bahagi dari seorang lelaki berhati waja, Irvan khusus buat isteri tersayang.. Namun malangnya Maryam menyintai lelaki lain, Riyaz yang disangka telah pun meninggal dunia. Kehadiran semula Riyaz yang ternyata masih hidup membuatkan Maryam merasakan dirinya tertipu dan nekad melakukan apa sahaja untuk Irvan ‘melepaskannya’ dan kembali kepangkuan Riyaz yang takpa segan silu memujuk rayunya.. Irvan yang tabah sehinggalah kelahiran Chahaya ditatang bagai minyak yang penuh walaupun Maryam semakin jauh daripada mereka. read more