AWAK SUKA SAYA TAK? – MELUR JELITA (Edisi Jelita Terkini)

 

AWAK SUKA SAYA TAK? – MELUR JELITA (Edisi Jelita Terkini) | Sebelum ni lulu dah baca edisi pertama/asal novel pertama penulis kak Melur Jelita (AWAK SUKA SAYA TAK?) dan sebaik sahaja dikhabarkan kak Melur Jelita akan ‘mengeluarkan’ tulisan asal, novel tanpa edit, lulu terus beli dan teruja baca kisah-kisah yang tidak terdapat dalam novel pertama/asal. Maknanya sepatutnya novel asal ni memang sangat-sangat tebal berbanding yang telah diterbitkan beberapa tahun lalu.. Wah.. Novel hari tu pun dah tebal sangat, pernah masa baca terlepas dari tangan hempap kat muka hehe..

Alhamdulillah, kebetulan pula bulan 12 yang lalu lulu dan keluarga bercuti di Kinabalu Pine Resort, sekali bawa novel ni dan sempat gambar di resort cantik ini sambil berlatar belakangkan Gunung Kinabalu hehe.

Nak baca review boleh ke AWAK SUKA SAYA TAK? cerita sama saja dan betul memang ada pertambahan kisah/bab yang tidak diterbitkan sebelum ni. Apa pun memiliki novel-novel hasil tulisan kak Melur Jelita memang sesuatu yang sangat membahagiakan. Tak sabar menanti novel kak Melur Jelita seterusnya..

 

 

.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *